63

HALLÅ I STUGAN!!
Denna lördag har varit riktigt mysig. Vaknade runt 11, gick upp och åt lite frukost och tog mig sedan till Barkarby för lite spontan shopping. Har tänkt köpa ett par nya springbrallor då mina två par jag äger är sönder och för stora. Så efter ett pass kommer jag antingen hem med brännsår på låret, eller så springer jag som en dåre med händerna i midjan assisterande som ett skräp. Hahaha. Men nu är det slut med detta ska ni se. Då det var 25% på stadium så kunde jag inte hålla mig utan jag köpte med mig två par nya byxor. Ett par svarta och ett par grå med med aprikos detaljer. Riktigt fina!!! Jag fick också med mig en långarmad träningströja, samt en vindjacka. Har nämligen varit ute i skogen och invigit mina nya rosa springskor i veckan. Så tyckte det passade bra med lite mer utrustning. Är super nöjd med allt och ska försöka fota allt så ni får se alla sprakande färger. Jag kommer springa runt som en blinkade lampa i skogen. UNDERABRT!!

62

Skulle vilja beskriva dagen som världens segaste. Hade förelsäsning mellan 13-15 och var sedan tvungen att köpa 3 nya böcker för runt 800kr. HELT SJUKT. Som ida sa- där går en tröja och ett par byxor. Sicksicksick!!! Jag tog också en tur förbi gymet för att sedan skåda fullt hus. Vart kommer alla människor ifrån? Jag menar det är ju rätt sent att tänka på beach 12 nu. Eller? haha. Men dagen fick som tur var en bra vändning då jag, syster och becca tog en snabb tur förbi barkarby för att köpa ett par skor jag kan använda i spåret samt springa våruset, tjejmilen och midnattsloppet med. Jag hade då sådan tur att jag hittade precis vad jag letade efter. Och inte nog med det så var min karma på topp då de var på halva priset eftersom att de var förra årets modell. Jag hade till och med 50kr i bonus så det blev bara bättre och bättre. And gess what, skorna var rosa. Ett helt okej avslut på en seg dag!!!

61

Denna helg har varit riktigt galen! Svårt att sätta ord på alla dagar då det hänt så mycket. Men kan försöka köra en snabbrepris iaf. I Fredags begav sig jag och mina Rockbabes -1 till Norland och Amy för att fira att Kalle har flyttat hem. Jag och my delade då på en dunk vin och hade det hur bra som helst. Att den var slut när vi sedan begav oss vidare till mp kan ha varit det som resulterade i att vi inte kom in. Några uppskrapade armbågar, några chippspåsar och någon kexchoklad senare så kröp jag och mysan ner under täcket. Vi tryckte i oss kebab och drack massa vatten. När det väl blir lördag så vaknade vi upp sjukt slitna i kebbabsås och små kebabitar lite var och här i sängen. hahaha. My var då tvungen att lägga på ett kol mot jobbet, och jag som hade bestämt en hel dag med Rebecca drog på mig ett par tajts och ett linne för att börja dagen. Vi åt lunch och tog det rätt lungt. Vid 5 blev jag sedan ruggit bakis men var ändå tvungen att fixa mig för vår underbara kväll fylld med middag och rilles. UNDERBART! PÅ söndagen sov jag till 4 då jag sedan var tvungen att fixa till mig för bigbrother live som jag syster mysan och malin var på på kvällen. Rolig upplevelse det också!

60

God morgon världen!
Jag tänkte fira mitt sextionde inlägg med någonting riktigt speciellt. När jag var i London i November hände nämligen något riktigt underbart. Vi sitter och dricker öl på en pub, och vem dyker upp på tv-skärmen om inte våran alla älskade Rupert! Vi hade då alla riktigt svårt att tro på det vi såg, och jag glömde hemskt nog bort det helt när vi väl kom hem. Men igår när jag var rätt nere visade Rebecca mig bland det bästa, smartaste gini jag någonsin har skådat. Jag vill nu be er alla som tittar in här i bland att SE denna video. HELA. Det är generande, det är jobbigt, det är chokerande. Men det är så sjukt värt det när man får chansen att skåda något så unikt som detta! För er som inte förstår hur mästerlig denna video är. Ill be back. Kan förklara då ni fått chansen att uppfatta den som ni vill först.

59

Hej alla nära och kära. Har haft en riktigt mysig dag idag. Även fast jag på insidan har varit rätt ledsen. Imorse blev jag nämligen riktigt besviken hos tandis då det inte riktigt gick min väg. Otroligt irreterande. Men fick iallafall mysa med mina två flickor under en lunch på valhall. Fick då också lite dåligt samvete då vi inte har fixat i ordning en välkommen hem fest åt Becko, så tog denna bild för att visa att du alltid finns med mig. Även när du inte är här. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..

58

Vill så gärna förklara vad jag känner. Men jag får inte fram några bra bekrivande ord. De senaste dagarna har varit riktigt jobbiga. Och jag har riktigt svårt att andas ut, släppa det som varit och gå vidare. Förmodligen mestadels för att jag känner mig riktigt orättvist behandlad. Och om det är något som verkligen gräver sig in under huden på mig, så är det när man blir behandlad på ett visst sett och inte får chansen till sista ordet. Utan man lämnas med tusen frågor, undrandes och besviken....Det är då jag tackar det abstrakta för alla underbar väsen i min omgivning som alltid finns där. Om det så bara handlar om ett stöttande sms klockan 2 på natten när man håller på att bryta ihop. Så är det guld värt och gör så mycket mer än vad någon någonsin kan förstå.<3

57. ARMY


HALLO BUTFACES<3
Idag har jag äntligen hämtat ut min inlämning som jag hade deadline på i början av februari. Och eftersom denna inlämning är obligatorisk för att klara kursen så var det rätt närvöst att hämta ut den. Men som tur var så var det inga problem med den. Under dagen hade jag också den sista föreläsningen för denna kurs. Så nu finns det inget annat att göra än att plugga till tentan nästa vecka. Och oj vad jag ska TentaFESTA efter den!!!!
Invigde också min nya vår jacka idag. Kändes passande då det var en hel del plus grader ute. Köpte denna army jacka i London på Urban Outfitters. And I LOVEIT!


56

Just nu sitter jag och pluggar till min tenta nästa vecka. För att slippa att läsa mer litteratur så försöker jag därför hitta svaren till gamla tentor. Känns lättare att plugga på tentor än 6 kurslitteratursböcker. Men för att prata om nått roligare. Om jag hinner så kanske jag lägger upp mitt bästa kap här lite senare. Hoppas!!! Over and out.

55

Efter en fullspäckad dag med shopping, booster och massa skitsnack begav vi oss mot Hard Rock Cafe för att starta vår utekväll med middag och drinkar. Vi krönde också vår kära blomma till 18 åring. Kronan var nämligen inte pålats när hon fyllde på riktigt. Men vilket bättre ställe finns det att kröna en rockare på en HardRock!? 
Efter middagen åkte vi hem för att lämna shoppingpåsarna, byta om och sjunga singstars. Vi tog sedan bussen in mot Club 49 för en makalös natt i London. Det var fantastiskt!!!


54

Andra dagen i London vaknade vi alla upp med glädje och spänning. Vi skulle nämligen bege oss mot det störrsta varuhuset i europa. Att säga att det var stort är en underdrift. Men detta ställa var inte bara speciellt tack vare sin storlek, utan det hade också en blandingen av det bästa i ett. Tåget stannade under shoppingscentret, vilket underlättade då vi slapp vara jobbiga turister som inte hittade fram. Alla shoppingbutiker som vi var galna i att besöka stod i stort sätt på rad, så det var bara välja och vraka. När benen sedan behövde en välbehövd paus fanns också Boost Juice bar att besöka. Jag valde då en kalorisnål smoothie med mango, banan och yoghurt. Magic Mango kallades den. Och den var som att döma av namnet, magisk!!! 







53

Hallo Sweden!
Jag är nu hemkommen från mitt andra hem (I hjärtat) London. Jag och mysan tog en tur förbi E landet för att hälsa på de två saknade tjejorna från vår Rockgrupp. Vi landade tidigt i tisdags och var sedan tillbaka på flygplatsen på fredag eftermiddag. Vi har spenerat dagarna med allt som kan tänkas. Vi har shoppat, klubbat, pubbat, chillat, ätit HardRock, returangat, skedat, käkat pizza, druckit öl, pratat engelska, pratat svengelska, fått ont i fötterna, användt studentrabatt, åkt Londonbuss, åkt tåg, druckit booster och ja, gjort ett riktigt kap. För att sammanfatta så har jag haft det underbart med dom bästa och det skär alltid i hjärtat när man lämnar London. Jag ska nu försöka få i ordning allt jag har fått med mig hem samt göra plats för det nya i gardurobben. Jag ska sen försöka få in alla roliga bilder på datorn så jag kan dela med mig av alla underbara minnen jag nu har fått. Tills dess<3

52

Idag fick jag äntligen en liten men underbar dos av kära Anna. Hinner nästan aldrig träffa henne då hon jobbar 6 dagar i veckan. Men idag njöt vi av en långlunch med massa prat och annat skoj. Det är så konstigt att gå från att träffas nästan varje dag till att endast ses någon gång i månaden, så det är så underbart att träffas när vi kan.  När jag vinkade av henne vid tåget överaskade hon också med en liten present. Så fin tycker jag. Bästa Anna<3

RSS 2.0