Loved you yesterday, love you still, always have, always will

 

Mitt hjärta!


Så fint!


281

 
Denna helg har varit helt fantastisk! Tog mig först hem till bålsta i fredags för att följa med på dop i lördags. Efter dopet så körde jag bilen med hudiksvall i sikte för att spendera lördagen med mina fina klasskamrater hemma hos ida och hennes underbara kollektiv. Allt var så mysigt och vackert och kändes bara så fantastiskt lungt. VI Satt uppe tills det ljusnade och hela kvällen kan vara mitt favorit minne från mitt år här uppe. Idag har jag dock mått så riktigt dåligt. Om det är en extra lång bakis känsla eller något annat kan jag inte svara på förren imorgon.  

280


279


<3

 

Från modevisningen.



276


275

Idag har jag kommit igång med kollektionesboken på riktigt. Jag har fotat fram en omslagsbild samt ritat massa plaggskisser. Jag har också hunnit få klart man plastväska, samt min sista accessoar som är ett skinbälte. Så nu är det endast boken och lite små fix imorn som väntar. Skönt!!!

274

Trotsat smärtan i benet och varit ute på långa promenader i skogen. Finns det något bättre?
 

273

En mysig dag som börjar med sol, och slutar med regn.

272

Sitter just nu och skriver ut mina intyg och betyg från tidigare studier. Idag ska jag nämligen skicka iväg min ansökan till tillskärarakademin i malmö. Förrutom lite ansökningar på stockholms universitet så blir detta it för mig. Så håll tummarna. För nästa stopp ser ut att bli malmö.
 

271

I fredags åkte jag hem till mitt hjärta här i bålsta. Vii drack lite vin och prata om allt som hänt sen sist. RIktigt mysig kväll, och vi kunde sitta ute utan att frysa. Visst bar vi en och annan filt men det tilläger ju endast till mysfaktorn!!!

270

The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.


269

A picture is a poem without words.


:)


<3

Ed Sheeran - Give Me Love [Official Video] - YouTube

266


265

Körde en hemmaklipp framför spegeln idag. Tog bort runt nödvändiga 15 centimeter. Helt sjukt hur långt hår jag hade, och nu poff så är det borta. Men om det var nått som behövdes så var det ett klipp. Så nu är det på tiden att jag börjar om, och denna gång genom att ta hand om håret.  

RSS 2.0