HELT SKAKANDE!

Har haft en fantastisk myskväll med min kära mor och far. Vi har tittat på så mycket bättre. Vilket måste vara bland det mysigaste programet någonsin. Kolla in miss lis tolkning av "Här kommer natten". Fick nästan tårar för att det var så fint!!!

177

Denna vecka har varit riktigt lugn. Inte påbörjat något speciellt utan snarare avslutat en del delar i skolan! SKÖNT!! Det blir nya steg och nya delar om en vecka med andra ord. Men nu under lovet åker jag till London. Och det kommer bli så skönt att åka tillbaka till staden som håller mitt h<3järta varmast. Till nästa höst kommer jag äntligen att inta staden permanent!! Men det ska bli skönt att resa dit lite för själen innan dess också!

ASSÅ WTF

ASSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....Det finns INGENTING som gör mig så irreterad JUST NU som PLL. Här har vi ett klassiskt USA move. Man tvingas sitta i månader ( 2 ) och vänta spänt på ett nytt avsnitt av en serie som slutat hur spännande som helst ( mitt i säsongen desutom)))). Och vad händer då? Jo precis när avsnittet äntligen sänts ( ett enda avsnitt ) så får man reda på ( dvs efter att man sätt detta avsnitt ) att avsnittet efter det tar YTERLIGARE 3 månader till att sändas!!! ASSÅ WTFFFFFF VARFÖR HAR MAN SÄSONGSUPPEHÅLL I 2 MÅNADER, FÖR ATT SEDAN EFTER ETT ENDA AVSNITT HA SÄSONGSUPPEHÅLL IGEEEENNNN!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

175

Vet inte varför, men ahhh tycker dom är coola! De finns nu på skopunkten för några få hundra lappar. Rätt värt om ni frågar mig. Åh andra sidan, fråga inte mig! 

174

Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen. Från ett socialt media verktyg, till ett annat!!! Men detta känns lovande, jag måste fylla upp mina dagar med något nu när facebook är ute ur mitt liv! Så jag väntar väl här inne på twitter och uppdaterar mina sjuka händelser tills ni andra också joinar! PUSSSSSSS

173

Jag är så trött, men lyckas ändå aldrig lägga mig i sängen förrens klockan närmar sig 12. Sjukt irreterande! Bilden lyckas jag heller inte vända så jag kan väl vara lite irreterad över det också nu när jag ändå är igång. Haha, men seriöst,,,,  nu sängen. PUSSSSSS

172

Igår gjorde vi brudar hudiksvalls gator osäkra!! Vi köpte med oss tai hem till Elina och drack massa gott för att förbereda oss för vad utelivet hade att erbjuda. Kvällen var utan tvekan minnesvärd och kommer garanterat uppreps. Vi stapplade hem runt 7 imorse, så känner mig mer än rätt sliten. Men nu ska jag krypa ner i sängen och titta på modern family. Sååå mysigt! PUSSSSSSSSSSSSS

171

Gick nyss ur facebook. Prisa gud! HAHAHAHA

170

Idag hade vi äntligen deadline för 2 in one projektet. Allt gick bra och det känns så skönt att gå vidare med något annat. På eftermiddagen och fram tills 8 satt jag med Emma i sysalen och sydde ett förkläde till Rebecca som hon ska få i födelsedags present. Lyxade till tiden med lite varm choklad. Så mysigt att dricka när det är kallt och tråkigt väder ute!

169

Tänkte titta in och slänga upp någon bild på hur jag såg ut idag. Ingest speciellt alls, har verkligen inte mycket att
bjuda på här ute i urskogen, men något är bättre än inget. Right? Nu ska jag in en snabbis i duschen och sedan blir det sängen. Kanske blir lite träning imorgon bitti om jag orkar upp. Njaaaa. PUSSS sockerpinglor<3

168

HIttade denna i min lilla brevlåda idag. Eller brevlåda och brevlåda. Det är väl typ en liten lucka som jag delar med alla som har ett efternamn som börjar på A. Menmen jag är inte bitter över det. Om det är nått jag är bitter över så är det att vi alltid får post när receptionen är stängd och man inte kan hämta ut sina paket. Sjukt irreterande! Annars så har jag dagen till ära inte gjort annat än att sega med projektet. Bara för att jag visste att jag nästan var klar så var det typ omöjligt att sätta igång och göra klart det. Haha... Menmen imorgon ska jag endast måla lite plaggskisser sen är det Yoga följt av redovisning på eftermiddagen. 

167


Det är trångt det är mörkt, och ingenting funkar. Men så här såg jag iaf ut idag, hur? mm precis. Bar mina nya byxor, min skinväst och missioni halsbandet. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och det sitter fortfarande i så känner inte mig inte på topp. Börjar bli lite stressad över 2 in one projektet också. Inte för att jag inte kommer hinna, utan för att jag mår dåligt och bara verkligenverkligen INTE orkar med det just nu!! Men nog om det, nu sängen PUSSS

166

Jag vill låsa in mig i en bubbla av det förflutna. Bara för att få känna solens strålar mot min hud. 

165

Under förra veckan så inledde vi dagarna med fika och middag i stan. Resten av veckan så pysslade jag med mitt 2 in one projekt samt sydde färdigt mina byxor. Denna vecka ska vi först imorgon presentera byxorna och sedan börja med 2 in one projektet. Dvs på riktigt. På kvällarna har jag tänkt att jag ska börja sy ett par gubbyxor, dvs byxor med väck. Känner att det är på tiden att utöka garderobben lite på byxfronten, så trött på precis allt jag har, och byxor känns rätt viktigt. Resten av garderobb uppdateringen ska jag inhandla i London. Oj vad jag längtar!!!
 

164

Slår på stort idag med hela tre inlägg. Tar väl igen lite för veckan som gått om man säger så!!! Här är iaf en lite sneakpeek på mitt 2 in one projekt. Man skulle som sagt para ihop två plagg och göra det till ett. Här är då en vit väst och delar av en skinjacka monterade på västen. Nu när jag har nålat ihop allt för att se att det funkar så ska jag göra lite illustrationer och skisser. Sen är det bara sätta igång och göra plagget verkligt! Men nu är jag så trött så att mina ögon går i kors. PUSSSSNATTTT<3 

163

Tänkte visa upp vad jag sydde ihop av det överblivna tyget från skinjackan. Denna skinväst! Det är så sjukt roligt hur lätt man kan förvandla ett plagg till något nytt på ett snyggt sätt. Så länge man kan se möjligheterna finns det inget stopp!

162

HEJHOPPGUMMITOPP!!
Imorgon är det fredag och det ska bli SÅÅÅ skönt att komma ifrån allt. Har pysslat med dessa byxor hela veckan. Som det ser ut nu så kommer jag bli klar imorgon. Vilket är skönt då deadlinen är på måndag! Nästa vecka ska vi fortsätta med ett projekt vi fick redan under skolstarten, "2 in one". VIlket går ut på att köpa två begagnade plagg och sy om dessa till ett. Jag håller på att sy en baseballjacka. Försöker matcha ihop en vit väst med en skinjacka. VIlket än så länge går jättebra!

Missoni

Det var mycket som tog slut i Lindex butikerna sverige runt under förra veckorna. Men jag lyckades iallfall få tag i detta underbara halsband då jag har lite "kontakter" "haha!!".. Invigde det idag och känner mig så glad att jag har det i min ägo. Riktigt fint är det!!! 

160

Jag åkte in till stan idag efter skolan med Cissi och Emma at first. Sedan när vi satte oss ner för en fika kom Elina förbi och pratade lite skit. VI mötte sedan upp Sara för att gå och äta middag. Har inte mått särskilt bra idag så det var skönt att komma hem, men jag har ändå haft det riktigt mysigt i stan med bästa tjejorna!!!

RSS 2.0