171

Gick nyss ur facebook. Prisa gud! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sami

Skulle stalka din profil häromdagen. Sökte på Slemzor Ahlborg. Ingen där. Tänkte, har hon tagit bort mig. Blev väldigt nervös. Fortsatte stalka. Såg att du inte fanns alls. Blev himla ledsen, och är fortfarande ledsen. Det har nu gått ett par dagar. Dimman har börjat lätta men vissa moln finns kvar. Moln av saknad...... gör en ny profil. Detta håller ej.

2012-10-14 @ 19:40:53
Postat av: SAMIIIII<3

Åh sami åh sami vad jag saknar dig!!! JAG SKULLE ALDRIG TA BORT DIG!!! Blev så sjukt irreterad på alla jävla idioter som uppdaterar om sin frukost och skriver godmorgon som uppdatering..HAHAHHA .JAG VET ATT JAG ÄR LARVIGGGGG!!;,,, men jag behöver en paus....!!! NÄR KAN DU SES!?? saknar dig så!!! PUSSSSSS<333

2012-10-14 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0