51



50

HEJHOPP FOKS!
Började känna mig rätt risig efter träningen igår och vipps så ligger jag hemma med förkylning. Var i skolan idag men blir bara sämre och sämre. Kan inte andas kan inte sova kan inte leva. Haha överdrivet men seriöst!!!
Imorgon är jag som tur var ledig. Så kommer ta det riktigt lungt och hoppas på mirakel då jag har skola onsdag, torsdag också. ViktigtViktigt eftersom jag flyger min kos till kära gammla goda London nästa vecka. Längtar så galet mycket till den 6/3. Jag tror inte alla mina tjejor har varit samlade sedan Juli förra året. Galet, right?

49

TJOO! Tror knappast att det bara är jag som ÄLSKAR instagram. Jag är iaf bättre på att uppdatera bilder där än här. Följer en kille som lägger upp sjukt coola bilder direkt från studion hela tiden. Vill ni veta vem är det bara att kolla in mig och se vilka jag följer, emelieahlborg@instagram. Puss och kram skumbanan!

48

I fredags var det drink kväll med manikyr ansiktsmask och massa skvaller! Jag passade också på att hjälpa en vän med lite frisyr tester till hennes bröllop, och jag tror vi hittade the perfect match. Så tråkigt att jag förmodligen inte är i Sverige då och kan göra den live. Menmen.
När lördagen var kommen så hade jag det trevligt med mysan. Vi chillade och åt godis och hade en mysig sleepover. Imorse så körde jag sedan vännen till jobbet och passade samtidigt på att träna. Tog efter träningen en lång promenad med Emma. Vilket var alldelest för länge sedan. Nu under kvällen har jag sedan tittat på bigbrother live. Vilket jag verkligen hatar MEN  ändå inte kan sluta kolla på. Så jobbigt. Haha.

47


Hej mina sockertoppar!
Tog bilen till skolan idag vilket gjorde livet galet mycket lättare. I vanliga fall tar det runt 1 och en halv timme till skolan eftersom jag måste byta från tåg till tunnelbanan. Men med bilen tar det inte mer än 40 minuter att åka in. Riktigt skönt! När jag kom hem gick direkt ut på en långpromenad i solen med min söta hund. Är ju så dålig på att komma ihåg att ta bilder på mig själv så jag gjorde det under promenaden också. Nu ska jag städa undan lite och kanske eventuellt bege mig mot gymmet. Kvällen kommer nämligen spenderas med munken. Då måste man ju vara tajt och snygg! hahaha

46

Idag har jag försökt komma tillbaka till mina gamla rutiner. Har varit ute och sprungit lite ärenden samt tagit en tur till gymet. Kunde inte ens lyfta benen i slutet av passet! Men det är alltid lika värt det när man går därifrån.
Innan gymet så tog jag och becca en tur förbi en studio. Det var dock stängt så tänker testa om det är öppet igen på måndag. Eftersom jag i princip har bestämmt mig för vad och vart jag vill märka mig så kanske jag till och med bokar tid under nästa besök . Så spännande!!!
"Bilderna är resultatet från en kväll då man blivit dumpad och tagen för givet. FOAD för att citera torkel....."

45

Igår på alla hjärtans dag fick varje kvinna i familjen en ros av min käre far. Världens bästa pappa har jag med andra ord!!!

44


43

Denna vecka har jag inte kunnat uppdatera eftersom mina dagar har spenderats i sängen. Har legat med influensan och har inte förens idag börjat känna mig lite bättre. Har därför tvingats läsa igenom x antal sidor i litteraturen för att förbereda min inlämning som måste skrivas imorgon. Skönt nog så är det bara två sidor som ska skrivas men känner mig helt lost ändå. Eller iaf om hur uppläget ska vara. Jaja, sängen nu. Puss och kram.

42


Igår tog jag en tur till vår kära huvudstad med Sara. Där mötte vi nämligen upp Anna och company för en trevlig födeledagsmiddag på mongolian. Vi hade sittning vid 9 och åt och hade det bra tills runt halv 12. När vi väl visste att vi aldrig skulle hinna med 20 i 12 tåget så bestämde vi oss för en tur förbi Avenyn innan vi tog tåget hem. Allt som allt en riktigt lyckad kväll. Och jag är riktigt glad att jag fick vara med och fira söta Anna på hennes 19 års dag. Idag skulle jag egentligen också följt med och firat jessika som fyller 20. Men håller på att få influensan eller nått och känner mig absolut inte på party humör.


41


Foto: Lånad från Angelicka Blick.

Klickade mig in på en av minna favorit bloggar,http://nyheter24.se/modette/angelicablick/. Fick då syn på dessa
galet läckra skor från Zara. Kan tilläga att jag dog lite. Jag menar hur snygga är dom inte?!!!

40


39

Spiller några glädjetårar av dess bilder. Såå vackert!

38

Jag älskar mitt nya läppstift. Men jag är nu på jakt efter ett blålila. Ni vet, ett riktigt iskallt!!! Ska in på kicks imorn och leta vidare. Får se om jag har lyckan med mig.

RSS 2.0