47


Hej mina sockertoppar!
Tog bilen till skolan idag vilket gjorde livet galet mycket lättare. I vanliga fall tar det runt 1 och en halv timme till skolan eftersom jag måste byta från tåg till tunnelbanan. Men med bilen tar det inte mer än 40 minuter att åka in. Riktigt skönt! När jag kom hem gick direkt ut på en långpromenad i solen med min söta hund. Är ju så dålig på att komma ihåg att ta bilder på mig själv så jag gjorde det under promenaden också. Nu ska jag städa undan lite och kanske eventuellt bege mig mot gymmet. Kvällen kommer nämligen spenderas med munken. Då måste man ju vara tajt och snygg! hahaha

Kommentarer
Postat av: Begonia

SNYGG B-rud?!

2012-02-25 @ 00:26:16
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0