264


263

Jag kan inte ge någonting just nu. Jag har så mycket i skolan. Hela kollektionen ska vara klar 26 april. Direkt efter det så blir det sedan London. I början av maj kommer jag sedan börja med arbetsproverna till Beckmans. Så spännande jag vet!!! Men det lämnar inte mycket över åt något annat. Jag har också bestämmt mig för att söka en spännade utbildning i malmö med min bästa rumskamrat. Det skulle vara så roligt att flytta dit tillsammans, och det skulle vara en helt perfekt design utbildning att gå efter denna. London som jag också planerar att flytta till får vänta. Jag vet att jag ska dit. Men när man hittar rätt så hittar man rätt. Och London finns ju alltid kvar. Annars om jag inte kommer in på de utblidningarna jag vill så har jag hittat en portfoliokurs på 6 träffar som jag tänkte söka. Under dessa träffar får man i princip hjälp med att söka till Beckmans. Det är precis som att öva upp sig in inför en arbetsintervju så att säga. Du får lite inside information som ska underlätta. Menmen vi får se hur det går nu när jag är tomhänt också. 

Sötnos!


Tacka gud för mobilkameran!


260

I söndags hade syster sin studentskiva. Och eftersom att jag är världens bästa syster så gick jag all in på temat och dressade ut mig till The Black swan. Riktigt rolig kväll måste jag säga!

RSS 2.0