20


Ikväll blir det glitter. GOTTNYTTÅR<3

19


Min galet snygga väska från Romwe trillade idag ner i brevlådan. Tror jag dör för att den är så himla FIIIIN<3
Nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått för kvällen. Ska nämligen dela en "romatisk" middag med bästisen my, för att sedan göra gatorna osäkra. Eller? hahaha.

18


Tycker att dessa kloarmband är så galet snygga!!! Frågan är ju om man ska passa på att sända efter något nu under rean. Eller om man vågar vänta ett tag, dock då på risk att de säljer slut. what to do, what to do!?

17


Idag har jag äntligen varit och fixat minna naglar. Jag tvekade mellan fransk manikyr eller manikyr med glitter på toppen. Höll mig dock ist till fransk samt lite mer av det vita, bara för att få något lite anorlunda. Kan säga att jag gillar det skarpt. Detta gick på 500kr och gjordes av en elev. Billigt och värt. Jag menar om nått håller så är det ju gele<3

16


Mellandagsrean levererar!!!

15


Valorie Pressed Glitter Clutch från Anya Hindmarch. Denna skulle passa perfekt till nyår då man oftast glänser i svart! KÄRLEK!!!

14



Nu signar en trött Emelie ut från en underbar julafton med nära och kära. Imorgon bär det av mot farmor och farfar för lite mer julmys. Kommer bli super!! Nu bär det dock av mot sängen, men tänkte passa på att visa upp mitt fina halsband från kenza först. LOVEIT!! PUSSS

13


ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN JULAFTON!!!<3 Vilken galet underbar dag detta har varit so far. Vaknade upp lika glad som alltid på julaftonsmorngon. Fick i mig lite frukost med kära familj och jag började efter det göra mig i ordning för den årliga lunchen hemma hos moster min. När vi senare var mätta och belåtna begav vi oss mot kyrkogården för att tända ett ljus för morfar. Det var fint!! Nu har vi några timmar senare sett kalle på tvn och öppnat massa fina paket. Under granen fann jag bland annat  ett par easytones, väska från romwe samt lite mer smått och gott. Hoppas ni har det lika bra som jag, en dag som denna. GODJUL<3

12


Har äntligen köpt lite ramar till nåra av mina fina målningar. Väl på ikea fick jag också med mig söta hattlådor som man kan förvara lite smått och gott i. hihi. Nu ska jag mysa och kolla lite pelle svanslös med syster. Imorgon är det julafton!!! Nattinatt<3

11


Hej mina små kycklingar<3
Så här såg jag ut idag. Hur undrar ni då? Jo, svarta jeans och en pösig vit skjorta! Jag förstår att detta måste vara bland den sämsta dagens bild någonsin, menmen, what to do!? haha
Har iaf dagen till ära varit på en shoppingtur till ikea med familj. MYYSSS!! Längtar så galet mycket till morgondagen nu. Puss

10


Dör lite inombords när jag ser denna bild. SÅ SNYGG! Nu ska jag krypa ner under täcket och drömma våta drömmar om denna päls. InsperationInsperationInsperation!

9


Dagen har varit underbar!!! Tog en tur förbi tandis för sista gången som gratis kund. Oj, vad vuxen man blir! Sedan begav sig jag syster och kära Begonia ut på en lite road trip till Enköping för att avrunda julhandeln. Väl hemkommna har jag legat en tredjedel av kvällen skrattandes i sängen, den andra bakandes julkola och den sista under julmys med mina bästa vänner! Slå det ni. hihi <3

8


Varje gång jag blädrar igenom gammla skisser inser jag hur mycket jag saknar att måla. Den där känslan när man sitter med ett vitt papper en penna och bara låter tankarna flöda. LOVEIT!!
Här har ni tre favoriter<3

7. CHANEL , Rouge allure velvet 39!


Tänkte dela med mig av de bästa stiftet någonsin!!! Blodrött, snyggt och håller hela natten. Perfekt till nyår.<3

6


Förr klarade jag heldagar i dessa skönheter. Använde de ofta till skolan och hade inga större problem med det. Men ända sedan jag bröt tån " Efter en hel dag i klackar" så har jag otroligt svårt att hålla ut! Förr kunde jag bara tänka på nått annat och smärtan försvann förr eller senare. Men nu, nu domnar i prinsip hela foten bort efter ett tag. What to do?!!

5


Dessa härliga skor från Romwe och Fashionbyc skulle jag inte ha något emot att hitta under julgranen. Börjar känna mig besatt. Antagligen för att de inte finns kvar i min storlek!!! Nåja kommer väl in någon gång.


4


Har precis rockat sönder ett svettigt pass på gymmet. Helt öm i hela kroppen av trötthet. Där träffade jag också Begonia<3 Så roligt att hon är hemma över jul, här ska det hängas!!! Annars så har jag varit i skolan sista gången på ett par veckor. Om det inte vore för en hemtenta samt filmanalys som ska påbörjas skulle jag fira!!! Nu blir det mat och dush. SKÖNT!

3

Jag fick precis ett glädjande sms från kära Anna som har bokat två tider för nagelförlägning den 30onde dec. Jag träffade henne för middag och drinkar i fredags då vi pratade om att vi skulle försöka få en tid innan nyår. Och vilken tur jag har att hon fixade det. Anna löser det mesta hon. <3
Nu är det på tiden att jag reser på arslet och tar mig till gymet. Efter denna helg med alkohol i fredags, bJ i lördags och en hel del julmat under söndagen, så kan jag säga att det behövs.

2


Förra veckan tog jag och syster en tur till kista för att inhandla de sista julklapparna. Och ja, vad kan jag säga. Jag har haft mina ögon på denna jacka ända sedan Elin Kling släppte den för hm förra året. Så nu när den hängde där så fint kunde jag inte göra annat än att ta med den till kassan. Jag menar, det var ju nästan min storlek. haha

1


Nu börjar vi om från början.


RSS 2.0