117

Invigde mitt underbara halsband från hm under midsommarafton.
Jag bar vita vävda shorts, ett vitt linne samt en vit kavaj till det. Halsbandet lyste!

116

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka. En stor anledning till detta är att vi har tappat bort internett anslutningen till datorn. Mamma kom iaf tillslut på den smarta iden att dela internet med mobilen, så nu är datorn igång igen trots pissig mottagning. Jag har firat midsommar uppe i gävle och valde sedan att stanna veckan ut här uppe. Har jobbat några gånger på mitt nya extra knäck också, men tar en paus denna vecka för att fortsätta igen nästa. Här uppe har jag än så länge mestadels myst i soffan. Vädret är ju inte precis något vidare så att sola är inte riktigt någon idee än. Imorgon ser det dock ut som att det kommer vända så vi får hoppas att vädret för en gångs skull kan stämma. Igår gick jag lite bananas när vi var och shoppade. Jag fick med mig allt från massa väskor till trosor till smycken och lite kläder också. Tänkte kanske visa upp lite smått och gott om internet inte strular imorgon. Men jag kan börjar med detta armband som jag hittade på hm för dryga hundringen. Finfint. 

115

Sist när jag var i kista så fick jag med mig detta impuls köp hem. Har inte använt det än men jag har planer på att inviga det på midsommar!! Hittade halsbandet hos hm för 99 pix. Är dock lite clueless för hur jag ska använda det. Bara att vänta och se vad jag känner när tiden är inne. Nu sängen, Pusshej


114

Idag kom de efterlängtade antagningsbeskeden från Forsa högskola. Och gissa vad, jag kom in!!! Helt galet. Det känns så spännande, galet, roligt, nervöst, förväntansfullt och så mycket mer. Det som gör att det känns lite extra underbart är att jag kom in med hjälp av mina skisser mitt personliga brev och allt annat som krävdes. Känns verkligen underbart!! Så jag antar att för ett år framåt lämnar jag Bålsta. Spännande!!!

113

Hej i stugan. Just nu sitter jag och instagrammar ett finfint armband som jag fick av my i fredags. Jag valde att stanna hemma med henne så vi har chillat som vanligt. Idag har vi också varit i kista där jag fick med mig ett fint halsband från hm. Tänkte visa det imorgon om jag har tid. Kankse något att bära på midsommar. Nu ska jag sova så vi får pratar mer om det senare. pusshej leverpastej.

112

Dagen har varit finfin. Började med att jag hade picknick i Solna med Anna. Vi pratade om allt mellan himmel och jord vilket var väldigt mysigt! Jag har också hunnit med att träna innan jag begav mig till mysan. Vi pratar också massa om allt mellan himmel och jord vilket var ytterst trevligt det med. Nu ligger jag hemma i sängen med den största beslutsångesten någonsin. Jag hade nämligen tänkt åka en tur till landstället då jag inte varit där på ett riktigt bra tag, men vill samtidigt inte lämna mysan ensam hemma. Så sjukt irriterande att hon jobbar annars hade vi kunnat åka båda två. Menmen,,, jag får väl sova på det. Nattpusshejj


111

HEJJJHOPP!
Idag gick syster med i 24/7 så vi körde ett stenhårt pass tillsammans. Hon provade också på igår så nu ligger jag här i sängen med en så sjuk träningsverk från båda igår och idag att jag knapt kan röra mig(!!!). Imorgon ska jag ta en tur in mot sumpan för picknick om det är fint väder eller cafe häng med Anna om det är dåligt . Får helt enkelt vänta och se. Men nu ska jag sova. pusshejj

110

Idag har jag varit på en arbetsintervju som gick jättebra. Jag ska hoppa in som ersättare redan imorgon förrmiddag. Det ser ljust ut och jag hoppas de kommer ringa en hel del under sommaren!!!
Jag fick också precis ett samtal från Forsa. De ville veta mer om mig och undrade om jag hade några frågor om kursen. Helt galet men det verkar som att jag inom några få månader kommer att flytta. Oj vad spännande!!!

109

HEYY FOLKS!! Är hemma efter födelsedags firandet med min underbara syster, mins vänner samt hennes vänner. Vi rockade dansgolvet och hade en superbra kväll som inte går att klaga på. Tråkigt nog fick jag inte en enda bra bild på min nya kjol som jag hade på mig ikväll så det får väl bli nästa gång! Bar iaf denna glittriga skapelse med ett vitt linne och en vit kavaj,, finfint! Nu ska jag krypa ner under täcket med the one and only @mygredemyr. Hihi Puss och kram skumbanan.

 


108

Ikväll firar vi min underbara syster som fyllt 18 barre!! Loveyou!!! Hon är så cool och go. Här är en ledtråd på vad jag har på mig ikväll. Pusshej <3

 


107

Igår tog den här underbara tösen studenten. Hon sprang ut över rålis och var så vacker och glad som jag någonsin har sätt henne. Kunde inte göra annat än att fälla några glädjetårar. Allt var bara så perfekt. Medans hon åkte flak begav vi oss sedan hem med familjen för att göra i ordning allting innan gästerna skulle komma. Kvällen blev jätte lyckad och jag hoppas hon hade en toppen dag.<3<3<3

106

Jag sitter nu på tåget på ge in mot the city för att se kära bhlollo springa ut. Ska bli super roligt. Sedan kommer hon ha mottagning hemma hos sig med släkt och vänner som jag och mamma åker direkt till!! Jag är så glad att vädret vände. Inte det roligaste att springa ut i regn.


DETALJER


Jag har precis kommit hem från Mikaels mottagning. Supergod mat, super trevligt sällskap och en glad snubbe som tagit studenten. Jag var helmatchad med olika nyanser av mintgrönt. Finfint!

Examen

Äntligen har jag examen i modevetenskap. Är så stolt att jag klarade av detta år utan att behöva kompletara någonting. Ser så sjukt mycket fram emot nästa termin då jag förhoppningsvis studerar mode och design. När jag vaknade imorse så låg ett fint inslaget baket bredvid sängen. Inuti låg dessa underbara tårtspadar från familjen. ÄLSKAR"" I helgen ska jag baka<3

RSS 2.0