60

God morgon världen!
Jag tänkte fira mitt sextionde inlägg med någonting riktigt speciellt. När jag var i London i November hände nämligen något riktigt underbart. Vi sitter och dricker öl på en pub, och vem dyker upp på tv-skärmen om inte våran alla älskade Rupert! Vi hade då alla riktigt svårt att tro på det vi såg, och jag glömde hemskt nog bort det helt när vi väl kom hem. Men igår när jag var rätt nere visade Rebecca mig bland det bästa, smartaste gini jag någonsin har skådat. Jag vill nu be er alla som tittar in här i bland att SE denna video. HELA. Det är generande, det är jobbigt, det är chokerande. Men det är så sjukt värt det när man får chansen att skåda något så unikt som detta! För er som inte förstår hur mästerlig denna video är. Ill be back. Kan förklara då ni fått chansen att uppfatta den som ni vill först.

Kommentarer
Postat av: Begonia

Hahahaah jag blev helt chockad när jag såg videon på Brit Awards, sjuuuukt rooooliiig!

2012-03-23 @ 13:47:01
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: BECKO

sv: hahahaha du va sjuuuuuuuuuk empa_bubblan! SJUUUK!!! hahaha :D taaack min sessiga sessa! <33

2012-03-25 @ 13:54:25
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0