63

HALLÅ I STUGAN!!
Denna lördag har varit riktigt mysig. Vaknade runt 11, gick upp och åt lite frukost och tog mig sedan till Barkarby för lite spontan shopping. Har tänkt köpa ett par nya springbrallor då mina två par jag äger är sönder och för stora. Så efter ett pass kommer jag antingen hem med brännsår på låret, eller så springer jag som en dåre med händerna i midjan assisterande som ett skräp. Hahaha. Men nu är det slut med detta ska ni se. Då det var 25% på stadium så kunde jag inte hålla mig utan jag köpte med mig två par nya byxor. Ett par svarta och ett par grå med med aprikos detaljer. Riktigt fina!!! Jag fick också med mig en långarmad träningströja, samt en vindjacka. Har nämligen varit ute i skogen och invigit mina nya rosa springskor i veckan. Så tyckte det passade bra med lite mer utrustning. Är super nöjd med allt och ska försöka fota allt så ni får se alla sprakande färger. Jag kommer springa runt som en blinkade lampa i skogen. UNDERABRT!!

Kommentarer
Postat av: Becko

Haha, har ingen tror jag! ska kolla om någon av mina vänner har någon bild på mig! Annars får du se outfitbild NÄSTA gång jag anvvänder den :) topshop baby

2012-04-02 @ 19:30:40
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0