57. ARMY


HALLO BUTFACES<3
Idag har jag äntligen hämtat ut min inlämning som jag hade deadline på i början av februari. Och eftersom denna inlämning är obligatorisk för att klara kursen så var det rätt närvöst att hämta ut den. Men som tur var så var det inga problem med den. Under dagen hade jag också den sista föreläsningen för denna kurs. Så nu finns det inget annat att göra än att plugga till tentan nästa vecka. Och oj vad jag ska TentaFESTA efter den!!!!
Invigde också min nya vår jacka idag. Kändes passande då det var en hel del plus grader ute. Köpte denna army jacka i London på Urban Outfitters. And I LOVEIT!


Kommentarer
Postat av: siingel

BAM bruttan!!!!

2012-03-16 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0