62

Skulle vilja beskriva dagen som världens segaste. Hade förelsäsning mellan 13-15 och var sedan tvungen att köpa 3 nya böcker för runt 800kr. HELT SJUKT. Som ida sa- där går en tröja och ett par byxor. Sicksicksick!!! Jag tog också en tur förbi gymet för att sedan skåda fullt hus. Vart kommer alla människor ifrån? Jag menar det är ju rätt sent att tänka på beach 12 nu. Eller? haha. Men dagen fick som tur var en bra vändning då jag, syster och becca tog en snabb tur förbi barkarby för att köpa ett par skor jag kan använda i spåret samt springa våruset, tjejmilen och midnattsloppet med. Jag hade då sådan tur att jag hittade precis vad jag letade efter. Och inte nog med det så var min karma på topp då de var på halva priset eftersom att de var förra årets modell. Jag hade till och med 50kr i bonus så det blev bara bättre och bättre. And gess what, skorna var rosa. Ett helt okej avslut på en seg dag!!!

Kommentarer
Postat av: Becko

sv: taack! :D

2012-03-29 @ 00:15:50
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0