61

Denna helg har varit riktigt galen! Svårt att sätta ord på alla dagar då det hänt så mycket. Men kan försöka köra en snabbrepris iaf. I Fredags begav sig jag och mina Rockbabes -1 till Norland och Amy för att fira att Kalle har flyttat hem. Jag och my delade då på en dunk vin och hade det hur bra som helst. Att den var slut när vi sedan begav oss vidare till mp kan ha varit det som resulterade i att vi inte kom in. Några uppskrapade armbågar, några chippspåsar och någon kexchoklad senare så kröp jag och mysan ner under täcket. Vi tryckte i oss kebab och drack massa vatten. När det väl blir lördag så vaknade vi upp sjukt slitna i kebbabsås och små kebabitar lite var och här i sängen. hahaha. My var då tvungen att lägga på ett kol mot jobbet, och jag som hade bestämt en hel dag med Rebecca drog på mig ett par tajts och ett linne för att börja dagen. Vi åt lunch och tog det rätt lungt. Vid 5 blev jag sedan ruggit bakis men var ändå tvungen att fixa mig för vår underbara kväll fylld med middag och rilles. UNDERBART! PÅ söndagen sov jag till 4 då jag sedan var tvungen att fixa till mig för bigbrother live som jag syster mysan och malin var på på kvällen. Rolig upplevelse det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0