HEJ MITT NAMN ÄR EMELIE AHLBORG OCH JAG ÄR ALKOLIST!

 Det var länge sedan jag mådde så här bra! Livet rullar på i rätt riktining nu. Och nej det beror inte på den höga alkoholhalten som snurrar runt i mitt blod. Utan det handlar om att jag är hemma. Och då menar jag inte Hemma i Bålsta "vilket jag i för sig också är tills påsken!" utan jag pratar om det faktum att jag har världens bästa praktikplats på ingen annanstans än The Local Firm. Har redan haft min första vecka praktik och jag är redan ledsen över att det endast är tre veckor kvar, Jag trivs som fisken i vattnet, och jag har redan under denna första vecka lärt mig så oerhört mycket. På hemma fronten går allt lika bra. Min bästaste vän i hela världen har nämligen flyttat in hos mig under ett tag. Och jag kan inte göra annat än att hoppas att hon stannar föralltid<3.. Det är läskigt när man känner hur bra man trivs med sitt liv. Det gör en kommande förändring oerhört skrämmande! Men samtidigt finns det inget som är så skrämmande som att fasta i rutin. Männsikor som nöjer sig med att gå till samma jobb, göra samma saker endast för att de är bekväma. Jag lever här och jag lever nu. Att fasta är inte ett allternativ. att fånga dagen låter så töntigt. Men att fånga tiden. Ja det är någonting med det som låter så true! Alla förtjänar att vara lyckliga. Så varför slösa tid på att hålla tillbaka? på att vara bekväm när man kan finna så mycket mer därute? PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0