259

Har haft en sådan fantastisk dag idag. Siste dagen på The Local Firm är nu avslutad. Och hur tråkigt det än må vara så har det ändå varit en riktigt bra dag. Vi var ute och åt lunch i solen på en uteservering. Vilket var helt fantastiskt. Jag fick också avsluta dagen med att springa lite ärrenden som gjorde mig glad. När jag senare kom hem så åt jag lite middag och myste med familjen. Och jag fann också någon galen inspiration till träning så jag slog till på ett kvällspass på 24/7 för inte allt för länge sedan. Dagen har verkligen varit toppen. Och eftersom att jag ska jobba på TLFs utförsäljning nästa vecka onds-lörda så känns det inte som att det är slut riktigt än. Men nu ska jag njuta av påsken med familjen. Ska bli så skönt att vara lite ledig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0