Tillhör du inte lösningen, så tillhör du problemet.

Mina ögon går i kors, men ändå kan jag inte sova. Av någon anledning blir det alltid sena kvällar här borta. Vet inte riktigt varför ,men så är det. Idag har jag iaf gjort klart mina byxor. Funderar på att kanske bära dom en av dagarna nästa vecka. De är lite 70-tals struktur över dom. Svårt att förklara men får helt enkelt slänga in en bild imorgon! Annars så tog jag och cisii en promenad till ica under lunchen idag. Vi köpte med oss ingredienser till pannkakor. Sedan efter att ha återvänt till skolan och jobbat färdigt så hade vi pannkakskväll med Sara. Det var super mysigt och vi pratade om en hel del konstiga grejor. Riktiga hemlisar om man säger så. Rätt underbart måste jag tillägga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0