243

ASSÅ JAG ÄR SÅ TAGGAD INFÖR NÄSTA VECKA SÅ ATT JAG NÄSTAN SPRICKER. Har fått 5st inbjudningar än så länge och det känns som att fler kommer komma. Jag känner hur det verkligen bubblar i magen av iver och hopp varje gång det plingar till i mobilen!!! Under denna vecka så kommer också klassen ta sig ner till stockholm för en studieresa. En av visningarna är också öppen och vi kommer då gå på den tillsammans. SÅÅ KUL! Klassen stannar måndag-tisdag för mode, men också för lite eventuella museum besök. På onsdag kommer sedan Jag, Cissi och Sara fortsätta modeveckan med fler visningar. Vi har också skrivit upp oss på en fashion talks kl 19.00. längtar!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0