149


Idag fick vi besök av ett tyg företag som köper in tyg från de stora modehusen så som DG, YSL, StellaMcCartney osv. Det var en helt underbar upplevelse och det var så svårt att bestämma sig och sätta en bra gräns för sig själv. Min låg på runt 1000kr, men jag slutade på runt 3500kr. Ja, jag vet,,, Men ni ska bara se hur vackra tygerna är. Det är så svårt att förklara vad bra tyg är om man inte har fått kläma på det. Det ska bli så himla underbart att få jobba med material som dessa. För att ni ska förstå vilka fantastiska priser vi fick så kan jag berätta att Cissi köpte runt 5 meter tyg för att göra en kappa. Hon betalade drygt 1200kr. Detta var ett tyg från Armani som i butik hade sålts för runt 40-60-000kr, dvs färdig jacka!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0