Kroki

USHHHHH vad jag är dålig på att uppdatera. Vet inte varför egentligen. Bara är det. Tror typ inte att någon läser. Men såg idag att det ändå är några stycken som tittar in ibland. Så varför inte uppdatera lite då och då om vad jag gör!? Det är så svårt när man känner att man har så mycket mer att ge men inte har tid eller ork. Menmen ska skärpa mig nu iaf!!! Dessa två bilder är från förra veckan då vi målade kroki i skolan. Jag hade aldrig gjort det förrut, och var inte så jätte taggad på att göra det heller. Men det var verkligen riktigt lärorikt och roligt. Man fick en helt annan syn på kroppen och uppbyggnaden av den. Målade med kol och kan utan tvekan säga att det vore roligt att göra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0