183

Hur kommer det sig att hemmafester nästan ALLTID är roligare än utekvällar? Det blir alltid en perfekt kväll för klackar då man ändå går utan skor inomhus. VIlket får en att klara de flesta höjderna utan problem. Man får helt enkelt känns sig skitsnygg utan att behöva oroa sig för att bryta fötterna!! Fantastiskt tycker jag! Nu ska jag dock tona ner festandet ett bra tag. Upptäckte nämligen något ytterst sorgligt under helgen. Och om ni undrar vad det är så är det intaget av alkohol. Även om det inte alltid är så att alla utvecklar ett beroende av alkohol så behöver inte vanan tina. Utan istället kan kroppen lära sig att hantera halterna bättre och bättre. Och hur sorgligt är inte det! Och,,,, ursäkta för att jag säger detta,,, men hur dyrt blir det inte??!! HAHAHAHAHAHAHAH!!!!! I------lands--------problem! Jag är sorglig, men även fast ett glas vin, eller ett glas öl kan vara så fantastiskt gott, så vill man väl en gång på miljonen bara gå ut och spåra lite.... My,,, du vet vad jag menar! HAHA Men nog om detta! Nu ska jag till skolan och skapa lite... PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: My

ÅHH HAHA<3 du och jag på rilles gmn!!!!!

2012-11-05 @ 20:31:26
URL: http://myparaply.blogg.se
Postat av: Pinglan!

Hej pussempa!

Jag saknar dig också :( Jag messade ju dig från pappas mobil (som jag för den delen har heeela tiden, den är typ min tills vidare). Är du hemma i byn?! Aja, här får du min mail också! En sak bara: Emelie, kan du ge dig och lägga dig själv på hyllan eller? Skaffa tillbaka facebook på momangen! Du är som bortkopplad från världen. Det är som att du inte existerar. Du bor åt hellskotta och det går inte att få tag på dig. Du syr dina egna kläder och kommer aldrig hem. Du bor i ett kollektiv. Emelie, Har du gått med i en sekt eller vad är det frågan om? Hahahaha nääää skoja bara hjärtat! Att sy dina egna kläder är coolt, allt annat UTAN ATT HA FACEBOOK är bara..... sektigt! Fattar du? inte sexigt, utan sektigt! Ja, jag vet, det blir tråkigt när man förklarar skämten. Men vad vet jag? Du kanske inte vet bättre nu när du inte har facebook? Du är bortom civilisationen, du är en grottmänniska. UGH!! förstod du det? UGH UGH UGH!! Den svenska översättningen är "Skaffa facebook för hellskotta!"

Din för evigt,
Begonia

2012-11-06 @ 01:01:27
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: Pinglan!

Ps! Fast inte länge till om du inte skaffar tillbaka din facebook. (Din för evigt alltså)

2012-11-06 @ 01:02:08
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: Pinglan!

PS2! Ja, det är ett hot. Och inte ett tomt internethot. F Fronda, du bör skaka i skorna. Slutet är snart här (på vår vänskap alltså, inte jordens undergång... eller jo, den ska ju tydligen gå under om en månad och två veckor typ... men, jag tror inte på det! Vet du vad jag tror? jag tror att maya indianerna bara var trötta på att skriva en kallender som de ändå aldrig skulle se ljuset av + att de förmodligen var kalasbänga på ett berg (braj leder till paranoia --> därav nojan om att jorden skall gå under) DS2

2012-11-06 @ 01:06:41
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: Pinglan!

ps3! Tvinga mig inte upprepa mig igen EmpaB. Det här är din sista varning. Sen är det KLIPPT! DS3 Forever

2012-11-06 @ 01:07:58
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0