84

Hallå i stugan!
Den kommande månaden kommer vara väldigt jobbig och påfrestande. Är nämligen fullt i gång med att skriva min b-uppsatts. Har grubblat och grubblat på vad jag ska skiva om men slutade tillslut och valde att bara skriva om något simpelt. Så under denna månad kommer jag att vara upptagen med att analysera "den lilla svarta".

I helgen så läste jag klart hungerspelen trilogin. Jag tror jag läste ut varje bok på i snitt en dag var. Så ni kan ju tänka er hur galet bra dom alla är. Jag kände för att läsa om dom precis när jag slutat. Och vore det inte för denna b-uppsatts hade jag förmodligen gjort det också. Men det får helt enkelt vänta tills i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0