103

Sitter och försöker få ner det sista till morgondagen. Ska oponera på en grupp samt läsa alla andras arbeten för att sedan diskutera. Ser verkligen inte fram emot det. Känns helt onödigt då uppsattsen redan är inlämnad så vad någon tyckter jag gjorde dåligt kan ändå inte påverka slutresultatet. Men det är vad som måste göras så ska ta itu med det nu. Sedan har man "om uppsattsen blir godkänd" tagit examen i modevtenskap. Känner mig så duktig och stolt!! Jag skickade också iväg min ansökan till mode och design linjen i forsa igår. Så om allt går sin väg kanske jag väljer att studera där nästa termin. Spännande!!!

Kommentarer
Postat av: l0lz

herregud vad snygg!!!!!!!!! dör

2012-06-01 @ 17:59:28
Postat av: emss

TACK SÖTIS<3

2012-06-01 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0