126

Det är så svårt att berätta om dagarna som har passaret då jag inte har några bilder att tillgodogöra dom med. Jag menar, självklart skulle jag kunna blogga varje dag och berätta om allt som händer, men hur kul är det att läsa om utan bilder? Men nu när det har hänt lite roliga grejor så måste jag gå emot detta och berätta lite om dagarna som hänt ändå! På onsdags kvällen kom jag hem från min korta men underbara resa med Anna till gävle. Efter att ha jobbat hela dagen på Torsdagen så åkte sedan jag, Begonia och My hem till Mysan för att mysa i hennes nya lägenhet me middag vin och sedan lite sleepover! Det var en rikitg höjdarkväll och det var riktigt roligt att bara umgås. Kändes rätt viktigt att vi hann med det då jag efter jobbet imorgon tar en tur upp till landet igen. Där ska jag ta det lugnt med min mamma hela veckan. Vi tänkte gå på bio och gå ut och äta någon dag. Jag hoppas att jag kan uppdatera därifrån men internett är riktigt kasst men hoppas kan man ju alltid göra! Nu ska jag iaf gå och packa ner lite smått och gått och sedan bege mig mot sängen. Lång dag imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Becko

sv: hmmmm? Du fyllde år??? men alla bilder var ju ändå från din b-day såååååååååååå hahaha

2012-07-16 @ 20:02:59
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: Begonia

sv: javisst! Jo, jag vet, men det är samma modell! OM de är sköna vill jag bara bestämma mig för färg haha! Meeen gul tror jag på!

2012-07-20 @ 15:48:14
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0