122

God kväll kära läsare!
Jag sitter nu uppe i min stuga i gävle med familjen i rummet bredvid. Gårdagen var great. Jag mötte upp Sara på tåget vid halv 5, så vi var väl framme vid Fridays till halv 6. Det var riktigtriktigt underbart att prata om allt som hänt den senaste tiden. Inte träffat henne sedan februari. Det är verkligen sjukt!! Om det är någonting jag verkligen saknar med gymnasiet så var det att man fick träffa sina vänner varje dag...
Vi begav oss från Fridays vid halv 12 och ca, 4 flaskor senare. Ja jag vet. 4 flaskor. Det var överdrivet och jag skäms som aldrig förr. Vi körde från Rose till Vitt till Rose och tillslut återigen till Vitt. Det enda jag kan säga mer om det är att vi INTE drack upp den sista flaskan. Men jag blev ända runt 900 kr fattigare. ÅNGEST!!! Men det var en bra kväll trots den höga alkohol spillningen och vi vaknade upp i min säng vid 9 hyffsat pigga med tanke på the day before ändå.... Tack för en fantastisk kväll underbara du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0