118

Det är så svårt att hinna blogga när livet rusar förbi. Jag har börjat jobba igen och det tar på alla krafter om man säger så. Gör inte annat än att längta tills vecka 30-31 då lite ledighet väntar. Annars har jag också skickat iväg mitt svar till Forsa. Så spännande att flytta, och samtidgt lite nervöst. Jag har köpt en enda sak än så länge till mitt nya place och det är en fin skyddsängel som jag ska hänga i fönstret. Tänkte visa den i ett inlägg lite senare.
 
Idag efter jobbet så har jag och Blomman hjälp finaste my med lite packning. Hon flyttar nämligen redan på onsdag till sigtuna. Så galet att alla bara sprider sina vingar och lämnar Bålsta. Visst vill jag någon gång ha en lägenhet i Stockholm, kanske ett tag i NY eller London. Men Bålsta kommer alltid finnas kvar. Även fast alla tjatar om hur underbart det är att lämna så kommer jag alltid älska detta place. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0