36


För några timmar sedan fyllde världen BÄSTA munk 20 år. Hon kom hem till mig till 12 för en födelsedagsklippning. Efter det åkte hon jag och Hp mot Centrum för manikyr, första handlingen på systemet samt för tacoshopping. Allt gick smort som tusan. Väl hemkommen hoppade jag snabbt i dushen för att bli ren och fräsh inför kvällen. Jag och Hp åkte sedan efter det hem till my vid halv 5 för att hjälpa till att fixa i ordning innan gästerna anlände. Efter att kvällen uttvecklats sig så begav sig några in mot krogen. Men pga att jag har legat med huvudvärk hela veckan orkade jag verkligen inte det. Har trots det ändå haft en toppenkväll med dom BÄSTA, och jag hoppas att minna fina vänner känner lika dant. GRATTIS MY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0