23


HALLLOOOOOOOOOOOOO<3
Igår postade jag ÄNTLIGEN iväg min tenta. Så nu är det nog rätt chill i någon månad eller två! Annars så har denna dag varit lugn. Tog en sväng till Jakan då jag hade lovat syster en tur förbi subban. Sen har jag också checkat in lite PLL samt ätit vindruver. Älskar när det finns så mycket att ta igen och man faktist har tid!! Gårdagen spenderades med sockriga munken då vi pratade massa skit och drack te. De var mysigt!!! Btw så är bilden från PL förra året. Kollade gamla bilder då jag funderar på att åka i år igen. Men nu blir det sängen, tror jag ska träffa Samibrady för lite lunch imorn<3

Kommentarer
Postat av: louise

antar att du inte vill vara funkis igen? ;) jag vill! för lyssna på min vision; vi bor på funkiscampingen och slipper skit och störiga grannar, vi jobbar som bajamajavakt INNAN festivalen = vi sitter på funkiscampingen och solar och lyssnar på musik och de enda som går på toan är funkisar som är jättetrevliga! ja? JA!

2012-01-11 @ 13:04:44
Postat av: emelie

hahah din vision är nice .. MEN du kanske glömde att jag var vid fukis campingen sist!! haha o visst de var nice men FAAAn va segt de var. segt att sitta så många timmar över huvud taget://// om jag ska åka tänkte jag nog köra på camping deluxxx.. sluta snåla o gör de samma så vi kan chilla supa o mysa hela veckan lång<33

2012-01-11 @ 14:08:00
Postat av: louise

jaa jag är också sugen på deluxe! man kan lägga till lite själv så får man deluxe! klart vi ska :) nu pratar i mail på face! <3

2012-01-12 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0