Förberedelserna

 
Okej mina nära och kära. Här bjuder jag nu på ett urval av första delen av våran fantastiska modevisning. Dessa bilder knäppte jag under morgonen då vi alla samlades i skolan för att fixa klart de sista, samt umgås så klart. Det var super mysigt. Alla sprang runt och gjorde sig i ordning förrutom jag som var klar. Jag sprang ist runt och tog fina foton på alla under tiden. Det ända som är super duper tråkigt är att alla bilder som tas i skolan blir riktigt gula. Detta antar jag är pga ljuset. Precis samma grej händer också när jag tar foton i mitt rum. Super tråkigt. Skulle nu behöva sätta mig framför Photoshop och ändra den hemska ljussättningen. Det är sjukt vad den stör mig. Menmen. Jag har inte tillgång till Photoshop för nuet så detta får vänta. Här är iaf första delen av visningen " om man säger så " så länge!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0