225

Jag kan inte vara den enda människan som inte ser poängen med att vara sjuk och inte kunna ligga i sängen och äta skräpmat? Även fast jag börjar bli bättre så har jag varit svag hela dagen. Har ätit några mackor och drukigt tee. SÅÅÅ tråkigt. Jag håller också på att tappa rösten titt som tätt. Om det har med gårdagen att göra eller om det är något nytt som kryper sig på vet jag inte. Drygt är det iaf. Annars så kan jag inte tänka på mycket mer än praktiken som närmar sig. Har sökt till en del ställen nu iaf. Så jag hoppas att det finns plats för mig hos någon av dom. 

Kommentarer
Postat av: lolzzzz

faaaaAAAN VAD FINT ditt har ar!!!!!!!!!

2012-12-29 @ 03:14:29
Postat av: emelie

TACKKKKK<3333

2012-12-29 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0