223

Jag kan egentligen inte säga att jag har 3 favoriter när det kommer till julklappar i år. Allt var så himla bra! Men detta är vad jag har tagit kort på så tänkte passa på att visa upp de så länge. Jag är så sjukt glad för allt jag har fått. Men jag ljuger väl lite om jag inte säger att symaskinen ligger på topp. Jag fick också en ansiksbehandling som jag ska förrsöka boka tid för nu under jullovet. Kommer bli SÅ jädrans bra!!!! Annat jag har fått är presentkort på kicks, underkläder från gina, presentkort på acne, pretty little liars s1, Lp från JeffBuckley, olika bodylotion och bodywash och... Nej, jag kommer inte ihåg vad mer jag har fått. Men är hur glad som helt för allt. De kan ni skriva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0