207


Äntligen hemma! Vi hade en riktigt rolig uppgift idag då vi först skulle rita av en sko. När vi sedan var klara med det så skulle vi rita av den igen, men denna gång under endast 3 minuter och med kritor. Tycker verkligen om denna uppgift. Bilden slutade dock som vanligt väldigt konstigt och smått i katastrof. Jag har inte riktigt ord för att beskriva min bildlärare, men ingen i klassen kommer tyvärr överens med henne. Hon säger den ena ostrategiska saken efter den andra. Vilket är ytters sorgligt. Jag gillar verkligen inte att döma människor eller prata illa om någon bakom personens rygg, men i detta fall blir det ovesentligt. Det finns inte längre plats för att försvara en människa som beter sig som hon gör. Endast negativitet och ovilja. Har ångest inför hennes lektioner och känner mig illa till mods. Ush, vill inte tänka mer på detta nu men var tvungen att berätta lite om hur det är under bild timmarna. Har fortfarande ångest. Och nej, det ska inte behöva kännas så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0