203

Jag kan inte ladda ner. Jag känner en stor klump i magen och stressen kryper sig på. Jag känner själv att jag gör för mycket men samtidigt inte nog. Jag längtar till lovet då jag verkligen behöver komma bort. Samtidigt känns det riktigt jobbigt att inte hinna med allt jag vill få gjort innan lovet börjar. Är mina tankar om vad jag ska hinna med rimliga? Nej. Får det mig att stressa mindre och sakta ner. Nej! Eftersom att jag snabbare än jag tänkt blev klar med denna jacka/kofta som jag påbörjade igår eftermiddag så ville jag egentligen börja med en ny grej nu under kvällen. Men efter att ett annat trikå projekt blev fel så lyckades jag tillslut släppa allt och gå. Det känns jobbigt men jag vet att det är bäst. Imorgon ska jag tur nog inte heller sitta kvar. Jag ska nämligen in till stan och handla julklappar med folket här uppe! Ingen kan förstå hur skönt det ska bli att komma härifrån.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0