146

Har åkt på en riktig förskylning som vägrar släppa. Är därför inte taggad på någonting just nu och det blir därför inte många bild tillfällen!!! Men så här brukar iallafall min frukost se ut. Jag brukar samla på mig lite av allt och gör allt i min makt för att orka äta i allafall hälften!!! Är inte riktigt van med dessa tidiga morgonar än. 
Annars så har jag tänkt till lite med bloggen. Eftersom att jag vet att jag vill hålla på med mode för alltid så har jag tänkt att jag ska byta forum. Vart vet jag inte än. Men när min systemkamera kommer tillbaka från reperationen så tänker jag stänga denna blogg och ist starta en blogg mer inriktad MESTADELS på mode. Mest för att jag kommer att söka praktik i vår och bloggandet är ett så bra sätt att göra reklam för sig själv på. Detta betyder inte att jag tror att jag kommer få tusentals läsare och bli sveriges största blogg, haha!!!,,, men det betyder att om jag söker någon praktik eller ett jobb så har angivaren möjlighet att se vem jag är. Vilket kan ha betydelse. Även fast jag inte har mer än några få, MEN UNDERBARA läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0