64

HALLO FOLKS!
Förutom en dundrande huvudvärk är jag på rätt bra humör. Har kollat in en hel del utbildningar som jag ska söka nu till hösten. Först på min lista så ligger en konstutbildning i Frankrike på ett år. Vilken dröm det vore. Får lära mig grundläggande franska för att klara mig på vardagarna, samt sedan efter att ha lärt mig alla grunder inom målandet fördjupa mig i en teknik. Galet... Tänker också söka mode och design i forsa eftersom det också är en helt annan dröm för mig. Har sjäkvklart även en hel del annat som jag tänker söka ifall detta inte går min väg. Men vi får helt enkelt vänta och se. Jag älskar dock att jag får möjligheten till att ha dessa drömmar, och eventuellt till och med får chansen att förverkliga dom. Fingers crossed!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0